Isu-isu hangat semasa: Pendapat PUNDAK

Oi! Jamaluddin Jarjis! Pukimak ko lah! Ko ingat India gelap takde kelas, ke? Aku harap, kalau ko pegi Sentul nanti, ko kena rogol lepas tu kena paksa hisap konek geng India gelap! Ko dengar tak cakap aku ni?! HISAP KONEK INDIA GELAP!

Oi! Kinabatangbapaklu dan Jasin! Bini ko pun bocor tiap-tiap bulanlah! Bodoh nak mampus! Lain kali bini ko bocor, ko bagilah kontrak entah berapa juta kat kroni ko, suruh diorang tutup lobang bocor bini ko!

Arrrrgggghhhhh!!! Maybank! AmBank! Hong Leong Bank! Public Bank! BOIKOT! BOIKOT! BOIKOT! BOIKOT! Habis aku ni India nak letak duit kat mana? Bawah bantal? Mana ada bank India?! Oi, Samy Vellu! Daripada ko bukak tol baik ko bukak bank!

Arrrrrggggghhhhh!!!!

 UPDATE:

Kuala Lumpur, sekarang – Presiden PUNDAK, Pazuzu, hari ini memohon maaf kepada semua orang yang terhina oleh kenyataannya di atas.
Dalam kenyataan akhbar yang diterima beberapa saat yang lalu, Pazuzu berkata bahawa dia hanya bergurau sahaja dan tidak berniat menyinggung perasaan sesiapa.
“Saya sebenarnya hanya joking je dan tidak terfikir bahawa ada pihak yang mungkin tersinggung. Saya sebenarnya menghormati semua manusia, flora dan fauna (kecuali kucing) dan lain-lain benda hidup dan tak hidup, dan saya tidak mahu berkata atau membuat apa-apa yang boleh menjejaskan hubungan rapat saya dengan semua yang di atas,” katanya.
Pazuzu memberi amaran kepada parti-parti politik lain supaya jangan mempolitikkan dan menghebohkan isu ini lagi.
“Isu ini sudah selesai. Noktah!” katanya.

5 Respons to “Isu-isu hangat semasa: Pendapat PUNDAK”

  1. Babe in Tatler Says:

    tuan presiden, jika anda telah mengeluarkan kata-kata hina itu semasa persidangan dewan rakyat, tiada sesiapa pun boleh mengambil tindakan ke atas anda.

    UNDILAH PUNDAK!

  2. Husin Lempoyang Says:

    Dulu ada bank india … UAB. Tappi ada banyak …. Ular Ada Belasah. Licin selesai dan kasi merger sama itu bank of commerce dan kemudia sama itu bank bumi.

  3. JUSUH TEERUK Says:

    Bank India…. rasa-rasanya ada tapi kat mananya… ohh..ohh.. Kat India kot. ada banyak……. bolehlah bank in kat situ… baru duit hang selamat…

  4. kolabeer Says:

    ayoyo lupa ka itu ceti ada, itu bankrup punya wolang saya tolong juga, itu gobermen mana ada tolong wolang punya, tambi jangan risou bunga bayar cikit2 pun tarak apa pokok kasi kemudian

  5. keling Says:

    o itu duit u mau kasi selamat u letak itu atas itu pundek ukau suruh bini kolom sampai itu susu keluar lepas tu simpan dekat lantai tada siapa yang mahu ambil itu deyy

Tinggalkan komen