Mahathir Gunakan Ijok Untuk Menumpaskan Presiden PUNDAK

Inilah kenyataan terbaru yang dikeluarkan oleh bekas Perdana Menteri Mahathir: 

Ijok: Dr Mahathir Mohamad is on the front page of Malaysiakini today, with this story headlined “Send signal to the “rotten” government”.
Few will doubt that the remarks are aimed squarely at his successor Abdullah Ahmad Badawi, who appears in Ijok for the first time today since the by-election campaigns started for what is dubbed as the last by-election before the general election. Polling day’s Saturday.
Dr Mahathir said Ijok is the right time for voters to tell the PM that NOT all is well.
“Unless you send a signal to the government that, ‘Look, if you don’t behave yourself, you may not get my vote at the next election,’ then the government will say, ‘You see? The people are voting for us. We are doing well.”
“If you vote because you get a lot of money or because you get a lot of projects, you may get a rotten government which uses money in order to buy your vote.”

“If they win, it’s because of Pak Lah, if they lose, it’s because of Khir Toyo.”

Sumber: Rocky’s Bru

Saya, Pazuzu, Presiden PUNDAK, berpendapat bahawa Mahathir kini cemburu dengan populariti PUNDAK (58 hits hari ini! WooHoooo!) dan ingin tumpang glamor dengan mempromosikan idea Undi Rosak. Orang-orang dalaman PUNDAK telah memberitahu saya yang Mahathir berbuat demikian kerana berhasrat untuk menumpaskan saya dan menjadikan dirinya sebagai Presiden PUNDAK.

Oleh itu, sebelum tuduhan palsu dan taktik-taktik yang lebih kotor digunakan oleh Mahathir dalam kempennya untuk mengambil-alih jawatan Presiden dari saya, saya ingin menekankan di sini bahawa:

Saya, Pazuzu, Presiden Parti Undi Rosak Malaysia (PUNDAK), tidak pernah dan tidak akan, dalam sepanjang hayat saya, walaupun dalam keadaan sangat mabuk, meliwat sesiapa.

Sekian Terima Kasih.

2 Respons to “Mahathir Gunakan Ijok Untuk Menumpaskan Presiden PUNDAK”

  1. dansemacabre Says:

    ROFLMAO! In my election, u win pants down machaa! : )

  2. mob1900 Says:

    Kambing perliharaan saya setuju dengan kenyataan Pazuzu sebagai Presiden PUNDAK yang tidak pernah meliwat sesiapa, tetapi pernah pernah meliwat ‘seekor’.

    Semenjak Pazuzu selaku Naib Presiden PUNDAK setahun dahulu, Pazuzu telah pun menikah kambing jantan kesayangan gua, dengan nama timangnya; Beng(aka KamBeng).

    KamBeng ingin menyuarakan rasa tidak puas hati dengan prestasi Pazuzu dalam sessi ‘Gempur-Liwat’ kat belukar belakang rumah saya dan mengesyorkan agar Pazuzu mengambil Viagra sebanyak 5 bijik untuk mempertingkatkan lagi libido Pazuzu.

    Sekian bek-beek-beeeekk

Tinggalkan komen